Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Η Κυπριακή Δημοκρατία κινδυνεύει από ελληνικά χέρια

Η Κυπριακή Δημοκρατία κινδυνεύει από ελληνικά χέρια


ΚΥΠΡΙΑΚΟ;
"Η Κυπριακή Δημοκρατία κινδυνεύει από ελληνικά χέρια"

εφημερίδα "Σημερινή"
Αν η πολυετής ανάμειξή του στην πολιτική έχει ως μόνη κατάληξη τη διαπίστωση ότι η Κυπριακή Δημοκρατία κινδυνεύει από την κατοχή, τότε ο Νίκος Αναστασιάδης, είτε είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως, είτε γνωρίζει τα γεγονότα, αλλά τα διαστρεβλώνει για να στηρίξει την καταστροφική για το κυπριακό κράτος πολιτική του.
Η Κυπριακή Δημοκρατία είναι ο...
βράχος απέναντι στην κατοχή. Η Κυπριακή Δημοκρατία άντεξε σε ένα τουρκικό πραξικόπημα (1963), άντεξε σε ένα χουντικό πραξικόπημα, άντεξε σε μία βάρβαρη εισβολή, άντεξε σε μία διεθνή συνωμοσία με συμμετοχή Κυπρίων πολιτικών και κομμάτων για την κατάλυσή της (σχέδιο Ανάν), άντεξε σε απειλές, υπονομεύσεις και θα αντέχει και θα επιβιώνει για πάντα.
Η Κυπριακή Δημοκρατία κινδυνεύει μόνο, εάν βρεθούν ελληνικά χέρια να υπογράψουν τη διάλυσή της. Κινδυνεύει από όσους αποδέχθηκαν το σχέδιο Ανάν για διάλυσή της, όσους την υπονόμευσαν με διεθνείς καταγγελίες εναντίον της, από όσους απεργάζονται σήμερα λύση η οποία την καταργεί.
Η Κυπριακή Δημοκρατία κινδυνεύει από χέρια ελληνικά, από χειρισμούς και αυτοδικαιώσεις κομμάτων και πολιτικών. Κινδυνεύει από τον Νίκο Αναστασιάδη, ο οποίος βαρύνεται με το στίγμα της αποδοχής της διάλυσής της μέσω του σχεδίου Ανάν. Κινδυνεύει από τον Νίκο Αναστασιάδη, ο οποίος την κατήγγειλε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Κινδυνεύει από τον Νίκο Αναστασιάδη και τις ηγεσίες ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ που προκειμένου να αυτοδικαιωθούν και να απαλλαγούν από στίγματα, ή να δικαιώσουν καταστροφικές φιλοσοφίες των κομμάτων τους έχουν αποδυθεί σε απεγνωσμένη προσπάθεια με στόχο: Να διαλύσουν την Κυπριακή Δημοκρατία χάριν μίας λύσης τουρκικών προδιαγραφών, η οποία θα καταρρεύσει από τις πρώτες ημέρες και θα αφήσει τον κυπριακό λαό χωρίς κράτος και χωρίς στήριγμα.
Η Τουρκία σε συνεργασία με τους δυτικούς φίλους της προέβη σε συνεχείς βίαιες προσπάθειες διάλυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας. Επέτυχε να θέσει υπό την κυριαρχία της κυπριακό έδαφος. Επέτυχε να δημιουργήσει ένα παράνομο μόρφωμα στα κατεχόμενα εδάφη. Αλλά απέτυχε να διαλύσει το κυπριακό κράτος. Μετά τις συνεχείς αποτυχίες της και αφού το κυπριακό κράτος αποδείχθηκε βράχος στα επεκτατικά της σχέδια, αποφάσισε να επενδύσει σε πολιτικά μέσα και σε ελληνοκύπριους πολιτικούς και κόμματα.
Αυτή η επένδυση φαίνεται σήμερα να αποδίδει. Οι σημερινοί κυβερνώντες και το ΑΚΕΛ, αναβάθμισαν εθελουσίως και ενσυνειδήτως το ψευδοκράτος, ο Πρόεδρος αποκαλεί την Κυπριακή Δημοκρατία «Ελληνοκυπριακή Δημοκρατία την οποία πρέπει να ξεχάσουμε», οι ηγεσίες ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ, δηλώνουν πως δεν θα δεχθούν ποτέ κράτος μισό ελληνικό -δηλαδή την Κυπριακή Δημοκρατία- και πάνω απ' όλα συμμετέχουν σε μία κοινή πορεία με στόχο τη νομιμοποίηση του ψευδοκράτους και τη μετεξέλιξή του σε «τουρκοκυπριακό συνιστών κράτος», με εξουσίες χωριστού κράτους και με μία χαλαρή σύνδεση με την κεντρική κυβέρνηση.
Η Κυπριακή Δημοκρατία διαλύεται και στην πραγματικότητα και στην ουσία μετατρέπεται σε συνομοσπονδία κάτω από μία κατ' επίφαση ομοσπονδία.
Η Κυπριακή Δημοκρατία άντεξε Αρμαγεδδώνες. Απέτυχαν να την διαλύσουν Τουρκία, ελληνική χούντα, δύο πραξικοπήματα, μία εισβολή, αγγλοαμερικανικές συνωμοσίες. Σήμερα κινδυνεύει από τους διαχειριζομένους την τύχη της και από όσους ενώ έδωσαν όρκο να υπερασπιστούν την κυριαρχία και την ανεξαρτησία της, ετοιμάζονται να την διαλύσουν και να καταστήσουν την Τουρκία νόμιμο επικυρίαρχο.
Αυτή είναι η αλήθεια και τα άλλα όλα είναι προπετάσματα καπνού, πίσω από τα οποία προσπαθούν να αποκρύψουν τους πραγματικούς στόχους τους οι σημερινοί ηγέτες...

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Άνοιξε νωρίτερα το τριώδιο!

Άνοιξε νωρίτερα το τριώδιο!

Pantelis Paspalas
Ο Τσίπρας εγγυητής της ομαλής εφαρμογής του μνημονίου...
Ο κούλης απειλή την ΕΕ με μονομερής ενέργειες...
Η φώφη φτιάχνει την συμπαράταξη με συνιστώσες...
και εσείς μου λέτε πως δεν έχει ανοίξει ακόμα το τριώδιο?.... ασταδιαλα...

Θαυμάστε πιοί θέλουν να μας κυβερνήσουν


ΜΕΣΟΥ ΟΑΕΔ ΧΙΛΑΔΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 8 ΜΗΝΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

ΜΕΣΟΥ   ΟΑΕΔ   ΧΙΛΑΔΕΣ   ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ  8ΜΗΝΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

Σε λιγότερο από 10 ημέρες θα αρχίσει το πρόγραμμα 8μηνης απασχόλησης  για προσλήψεις  στους Δήμους  χιλιάδων νέων μέσου ΟΑΕΔ .Αιτήσεις  θα γίνονται στο ΟΑΕΔ, και αυτοί που έχουν κάρτα ανεργίας, σε διάφορες ειδικότητες  και  θα αναρτηθούν από τους Δήμους

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

TΩΡΑ ΔΕΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 TΩΡΑ ΔΕΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  ΧΑΝΤΖΙΝΙΚΟΛΑΟΥ [ΑΝΤΕΝΑ]
ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΥ[ ΕΡΤ]
ΖΑΧΑΡΕΑ [ΣΤΑΡ]
ΤΑΤΙΑΝΝΑ [Ε]
Να προσθέσουμε και τον άνδρας της τον
ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ;[ Ε ]  ΜΑΝΟΛΟΠΟΥΛΟ-- ΔΟΛ.   ΚΟΤΣΙΩΝΗ ΣΚΑΥ  \σε  λίγο θα μαζευόμαστε στα υπόγεια να βλέπουμε ΝΤΟΙΤΣΕ ΒΕΛΕ]

Τραγική ειρωνεία: Ο Τσιτσάνης γεννήθηκε & πέθανε την ίδια μέρα, σαν σήμερα! [photos]


Τραγική ειρωνεία: Ο Τσιτσάνης γεννήθηκε & πέθανε την ίδια μέρα, σαν σήμερα! [photos]

8 / 45

Η μοίρα, η τύχη, ή όπως αλλιώς μπορεί κάποιος να το αποκαλέσει έπαιξε αυτό το παράξενο παιχνίδι. Η ημέρα γέννησης και θανάτου του Βασίλη Τσιτσάνη είναι η ίδια, η 18η Ιανουαρίου.
Συνθέτης, στιχουργός, δεξιοτέχνης του μπουζουκιού και τραγουδιστής· από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του ρεμπέτικου και γενικά της ελληνικής λαϊκής μουσικής του 20ου αιώνα.
Ο Βασίλης Τσιτσάνης γεννήθηκε στα Τρίκαλα της Θεσσαλίας στις 18 Ιανουαρίου 1915. Οι γονείς του ήταν Ηπειρώτες κι εκτός από τον Βασίλη είχαν άλλα τέσσερα παιδιά, τρία αγόρια κι ένα κορίτσι. Αργότερα, οι φίλοι του οι ρεμπέτες του κόλλησαν το παρατσούκλι 'Ο Βλάχος', επειδή ήταν ο μόνος ρεμπέτης με στεριανή προέλευση.
Ο πατέρας του, τσαρουχάς στο επάγγελμα, είχε ένα μαντολίνο, με το οποίο έπαιζε κλέφτικα τραγούδια. Αυτά ήταν τα πρώτα ακούσματα του μικρού Βασίλη, μαζί με τις βυζαντινές ψαλμωδίες που άκουγε στην εκκλησία. Παρότι τον συνέπαιρνε η μουσική, πρωτόπιασε όργανο στα χέρια του μετά το θάνατο του πατέρα του το 1926. Ήταν ένα μαντολίνο, που κάποιος ντόπιος οργανοποιός είχε μετατρέψει σε μπουζούκι.
Στα γυμνασιακά του χρόνια άρχισε να αποκτά κάποιες γνώσεις μουσικής, μαθαίνοντας βιολί. Με αυτό συμμετείχε και σε κάποιες τοπικές εκδηλώσεις, προκειμένου να συνεισφέρει οικονομικά στην οικογένειά του. Αν και δεν είχε εμφανιστεί ακόμα δημοσίως με το μπουζούκι, καθώς ήταν απαγορευμένο και χωρίς καμία κοινωνική καταξίωση, έγραψε τα πρώτα του τραγούδια πάνω σ' αυτό, σε ηλικία μόλις 15 ετών.
Με τη Καίτη ΓκρέυΤο φθινόπωρο του 1936 κατέβηκε στην Αθήνα για να σπουδάσει Νομική και προκειμένου να συμπληρώσει το εισόδημά του έπιασε δουλειά στο νυχτερινό κέντρο 'Μπιζέλια'. Τον επόμενο χρόνο γνώρισε τον τραγουδιστή Δημήτρη Περδικόπουλο, ο οποίος τον πήγε στη δισκογραφική εταιρεία 'Οντεόν', όπου ηχογράφησε το πρώτο του τραγούδι 'Σ' έναν τεκέ μπουκάρανε' (1937). Η 'Αρχόντισσα', από τα σπουδαιότερα τραγούδια στην ιστορία της ελληνικής μουσικής, ήταν ένα από τα δεκάδες που ακολούθησαν. Την ίδια περίοδο, τραγούδια του, όπως 'Να γιατί γυρνώ', 'Παλάτια Χρυσοστόλιστα', 'Ό,τι κι αν πω δεν σε ξεχνώ' και 'Γι' αυτά τα μαύρα μάτια σου', ερμήνευσαν ο Στράτος Παγιουμτζής, ο Στελλάκης Περπινιάδης, ο Στέλιος Κερομύτης, αλλά και ο Μάρκος Βαμβακάρης.
Βρισκόμαστε στον αστερισμό της δικτατορίας Μεταξά και η εποχή επιβάλλει εμβατήρια, ενώ απαγορεύει τόσο τα προϋπάρχοντα τραγούδια του ρεμπέτικου περιθωρίου, όσο και τις εμφανείς ανατολίτικες μελωδίες. Ο Τσιτσάνης απαντά με το μπόλιασμα του ρεμπέτικου με δυτικά μελωδικά στοιχεία κι έτσι προσεγγίζει τις ευρύτερες μάζες. Τον Μάρτιο του 1938 υπηρετεί τη στρατιωτική θητεία του στο Τάγμα Τηλεγραφητών, στη Θεσσαλονίκη. Παίρνει άδειες και ποτέ δεν γυρνά στην ώρα του, γεγονός που εξοργίζει τους διοικητές του. Περνά πολλές μέρες στο πειθαρχείο, όπου γράφει ένα από τα ωραιότερα τραγούδια του, την 'Αρχόντισσα'. Στη Θεσσαλονίκη θα γνωρίσει και τη μελλοντική σύζυγό του, τη Ζωή Σαμαρά, με την οποία θα αποκτήσει δύο παιδιά, τη Βικτωρία και τον Κώστα.
Τα χρόνια της Κατοχής τα περνά στη Θεσσαλονίκη, όπου ανοίγει ένα δικό του κουτούκι, το 'Ουζερί Τσιτσάνη', στην οδό Παύλου Μελά 22. Παράλληλα, γράφει ορισμένες από τις μεγάλες επιτυχίες του ('Αχάριστη', 'Μπαξέ τσιφλίκι', 'Τα πέριξ', 'Νύχτες μαγικές', 'Ζητιάνος της αγάπης', 'Ντερμπεντέρισσα', 'Συννεφιασμένη Κυριακή'), που θα ηχογραφήσει μετά τον πόλεμο, όταν θα ανοίξουν και πάλι τα εργοστάσια δίσκων.
Το 1946 κατεβαίνει ξανά στην Αθήνα. Η εποχή του εμφυλίου αποτελεί άλλη μία πηγή έμπνευσης για τον Τσιτσάνη. Τα τραγούδια του, όμως, λογοκρίνονται και πάλι. Ορισμένα καταφέρνει και τα εκδίδει, επινοώντας διάφορα τεχνάσματα, πολλά κυκλοφόρησαν αρκετά χρόνια μετά, ενώ κάποια δεν εκδόθηκαν ποτέ. Το τέλος του εμφυλίου σημαίνει ταυτόχρονα και την πλήρη αποδοχή του Βασίλη Τσιτσάνη. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του '50 μεσουρανεί στο μουσικό στερέωμα. Μερικά από τα τραγούδια αυτής της περιόδου είναι τα: 'Χωρίσαμε ένα δειλινό', 'Όμορφη Θεσσαλονίκη', 'Αντιλαλούνε τα βουνά', 'Καβουράκια', 'Ξημερώνει και βραδιάζει'.
Φέρνει στο προσκήνιο νέες φωνές, που δένονται μαζί του, όπως η Μαρίκα Νίνου, η Σωτηρία Μπέλλου και ο Πρόδρομος Τσαουσάκης. Ακόμα, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ο Πάνος Γαβαλάς, ο Μανώλης Αγγελόπουλος, η Καίτη Γκρέυ, η Πόλυ Πάνου, η Χαρούλα Λαμπράκη, ο Σταμάτης Κόκοτας κ.ά. ερμηνεύουν τα διαχρονικά τραγούδια του: 'Ίσως αύριο' (1958), 'Τα λιμάνια' (1962), 'Τα ξένα χέρια' (1962), 'Μείνε αγάπη μου κοντά μου' (1962), 'Κορίτσι μου όλα για σένα' (1967), 'Με παρέσυρε το ρέμα' 'Απόψε στις ακρογιαλιές' (1968), 'Κάποιο αλάνι' (1968), 'Της Γερακίνας γιος' (1975), 'Δηλητήριο στη φλέβα' (1979).
Το 1980, με πρωτοβουλία της ΟΥΝΕΣΚΟ, ηχογραφείται ένας διπλός δίσκος με τίτλο 'Χάραμα', όπως λεγόταν το μαγαζί στο οποίο ο Τσιτσάνης εμφανιζόταν τα τελευταία 14 χρόνια της καριέρας και της ζωής του. Σ' αυτό το δίσκο παίζει μία σειρά από κλασικά του τραγούδια, αλλά και πολλά αυτοσχεδιαστικά κομμάτια στο μπουζούκι. Με την έκδοσή του στη Γαλλία, το 1985, παίρνει το βραβείο της Μουσικής Ακαδημίας 'Σαρλ Γκρο'. Όμως, στο μεταξύ, ο κορυφαίος δημιουργός έχει φύγει για πάντα...
Ο Βασίλης Τσιτσάνης άφησε την τελευταία του πνοή ανήμερα των γενεθλίων του, στις 18 Ιανουαρίου 1984, στο νοσοκομείο 'Μπρόμπτον' του Λονδίνου, έπειτα από επιπλοκές μιας εγχείρησης στους πνεύμονες. Μέχρι και λίγες ημέρες πριν από το θάνατό του εμφανιζόταν κανονικά στο 'Χάραμα' και δούλευε καινούργια τραγούδια.
Ο Βασίλης Τσιτσάνης έβαλε τη δική του ανεξίτηλη σφραγίδα στην ελληνική λαϊκή μουσική. Μπόλιασε το ρεμπέτικο με δυτικά μελωδικά στοιχεία και το έβγαλε από το περιθώριο, που το είχαν τάξει τα 'αντικοινωνικά' και ανατολίτικα στοιχεία του. Εμπλούτισε τη λαϊκή ορχήστρα με νέα ηχοχρώματα, προσθέτοντας το πιάνο κι επιβάλλοντας το ακορντεόν ως όργανο της κομπανίας. Καινοτόμησε στο στίχο, με την απομάκρυνσή του από τις παραδοσιακές φόρμες του δίστιχου και της ομοιοκαταληξίας και επισημοποίησε και γενίκευσε το ρόλο του ρεφρέν. Με τον Τσιτσάνη, το ρεμπέτικο γίνεται 'τέχνη' και η ρήξη με την παράδοση αρχίζει να γίνεται ορατή.

ΤΩΡΑ ΔΕΣΑΜΕ Η ΛΗΑΘΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Marina Mara
Μουλόπουλος - ΔΟΛ 
Ακριβοπούλου - ΕΡΤ 
Χατζηνικολάου - ΑΝΤ1
Θα μαζευόμαστε σε λίγο στα υπόγεια να ακούμε στα μουλωχτά Ντόιτσε Βέλε
twt
Να προσθέσω και τον άντρα της Τατιάνας στο "Ε" και την Ζαχαρέα στο STAR

Πριν πιστέψεις αυτά που απλόχερα σου σερβίρουν τα ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Τσίπρας... προπαγάνδιζε ότι όλα είναι ρόδινα στην Τουρκία και με την ελευθερία του τύπου

Τσίπρας... προπαγάνδιζε ότι όλα είναι ρόδινα στην Τουρκία και με την ελευθερία του τύπου


Άλλη μία δημοσιογράφος που συλλαμβάνεται από το καθεστώς του Ερντογάν. Στους 142 οι φυλακισμένοι δημοσιογράφοι πλέον. Ο Τσίπρας πάντως μοίραζε γαρίφαλα (ενώ γεμίζαν ήδη οι φυλακές κατά δεκάδες) μαζί με τον Νταβούτογλου σε δημοσιογράφους που είχε επιλέξει το καθεστώς για εκείνο το καλοστημένο σόου που προπαγάνδιζε ότι όλα είναι ρόδινα στην Τουρκία και με την ελευθερία του τύπου.
Another journalist detained over terror charges

ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΝΟΜΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΡΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΌΡΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΝΟΜΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΡΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΌΡΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Πριν λίγες ημέρες γράψαμε για μια καταγγελία που έκανε ένας εργολάβος στο κανάλι    ART  στην εκπομπή του Αντώνη Μυλωνάκη . Κατήγγελλε ο εργολάβος τον Δήμαρχο Γλυφάδας   Γ. Παπανικολάου  για ύποπτη  ανάθεση σε άλλον εργολάβο για τα στέγαστρα στην Γλυφάδα .Μετά από έρευνα που κάναμε, δεν είδαμε καμιά ύποπτη   συναλλαγή, και τίποτα μεμπτό  δεν έγινε και όλα έγιναν νομότυπα